דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדפים לחנויות בגדים - למי זה טוב ואיך מחשבים כמה מדפים צריך 

מאת    [ 01/04/2012 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 2563 פעמים ]

לכל חנות דרושים מדפים - השאלה הגדולה שנשאלת היא אילו מדפים וכמה מדפים. מדפים לתצוגה עשויים להוות גורם מאוד מרכזי בשיווק הסמוי של המוצר אותו אתם מנסים למכור וכמה אתם מנסים "להחדיר" את המוצר לליבו של הצרכן. קחו לדוגמא חנות נעליים - נניח ונתקלתם בחנות נעליים ואתם סורקים את המדפים השונים דרך חלון התצוגה. עדיין כף רגליכם לא דרכה בחנות, יכול להיות גם שלא התכוונתם לקנות היום נעליים ויכול להיות מאוד שאתם בכלל לא צריכים נעליים. אבל שימו לב איך מדפים עוזרים לנו לשווק את המוצר. בעודכם סורקים דרך חלון הראווה את הסחורה השונה של חנות הנעליים, לעולם יהיו נעליים שיקפצו לכם לעין בצורה מהירה יותר ובולטת יותר. חשבתם שזה בגלל הצבע, הצורה או המחיר של הנעל?! ובכן, גם לזה בוודאי ובוודאי שישנה חשיבות רבה - אך האם פעם חשבתם שאולי העין נעצרה על נעל מסויימת בחלון הראווה כי היא הייתה הנעל היחידה בחלון הראווה. האם חשבתם פעם שאולי העין נעצרה על נעל מסויימת כי המדף עליו הנעל הייתה מונחת היה בצבע מנוגד לצבע הנעל. ומה עם זווית המדף. איכות חומריו. קחו לדוגמא את המדפים הפשוטים ביותר שכולנו מכירים כמדפים לאחסנה או מדפים למחסן, אותם המדפים הפשוטים שעליהם שמים את אינסוף הקלסרים שיש בארכיון. אם הנעל תוצג על מדף מסוג כזה האם אתם בכלל תביטו לחלון הראווה של החנות? לעומת זאת - אם הנעל תוצג על מדף יפה, אסטתי, נקי, בעל צורה מיוחדת, גוון מיוחד - ישנו סיכוי גבוהה יותר שהלקוח הפוטנציאלי יבחר לדרוך בתוך החנות שלכם.

אז מה הלאה

אז הלקוח נכנס לחנות. מזל טוב. באמת מזל טוב - זה לא פשוט היום למשוך את כל הלקוחות פנימה דווקא אל החנות נעליים שלכם שיש כנראה אלפי חנויות כמוכם. אבל עכשיו אנחנו רוצים שהלקוח יקנה זוג נעליים. חשבתם פעם האם נכון להציג את כל הדגמים על המדפים ולצופף אל כל עשרות או מאות הזוגות שלכם או להציג את חלקם, ובאם הלקוח מתעניין בצבע או סגנון מסויים נראה לו דגמים נוספים.

לחשיבה השיווקית מאחורי הפסיכולוגיה של הלקוח יש היבטים רבים וזה לא מדע מדוייק, אך עם הניסיון נחסכות הטעויות. מיקומם של "מדפים" בתוך העסק שלך, הבחירה של הסוג שלהם, הצבע, רמת הצפיפות ועוד - זהו מרכיב מרכזי בעת תכנון החנות, ואסור להזניח את העניין הנ"ל. אל תשכחו לעולם ש - "תפספת מרובה לא תפסת".

מדפים לאחסנה

כל חנות, ולא משנה איזה סוג של חנות או עסק, זקוקים למדפים למחסן. מדפים אילו הינם מדפים פונקציונאלים אשר אמורים לשמש אותנו עבור פתרונות אחסון בצורה הטובה ביותר והחסכונית ביותר מבחינת שטח ומקום - ולכן יש לשים דגש רב בתכנון מדפים לאחסנה ב"מאחורה" של החנות ולדאוג לעשות זאת בצורה הטובה והכדאית ביותר.

אילו מדפים לחנויות קיימים בשוק

מדפים לחנויות עשויים להגיע בשלל צבעים, גדלים וגוונים וכמובן הם יכולים להתאים את עצמם בהתאם לסוג העסק ולמעמסה הנדרשת מהמדפים. ישנם מדפים מודולרים שהם מתכווננים ובכל פעם בהתאם לצרכים ניתן לכוונם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב